هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

گنگسترها می خواهند که شما بمیرید! آنها نمی دانند که شما برای آنها نقشه دارید. بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی ۹mm بالاخره برای تلفن های همراه و تبلت های اندرویدی عرضه شد. شما نقش John Loose Kannon را بازی می کنید، رهبر یک تیم ویژه از پلیس های سر سخت که می گویند خیابان فقط برای تمیز کردن نیست. هدف هر گنگستر کشتن، و به سرقت بردن میلیونها پول نقد در شهر است. در حال حاضر Kannon فقط یک گزینه دارد: رهبر باند را شکار کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

من هنری بلیک هستم. افسر سابق نیروی دریایی انگلستان. اما حالا من یک مرد آزاد هستم و برای آزادی میجنگم. همراه با هنری بلیک در BackStab مقابل دولت انگلستان مبارزه کنید تا اهداف آزادی خواهانه شما محقق شود. بدون مبارزه پیروزی میسر نخواهد شد و بدون پیروزی زندگی هنری بلیک بی معنی خواهد بود. پس مبارزه را تا پیروزی ادامه دهید.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

زمانی که جنگ و درگیری به داخل وطن کشیده شود، ترس معنایی نخواهد داشت. زمانی که نام بازی Modern Combat 3 به میان می آید، شما هرگز نمیتوانید قبل از آنکه آن را امتحان کنید، زیبایی نامش را درک کنید. زیبایی و هیجان درگیری مسلحانه در این بازی، در نوع بی نظیر است. به طوری که بازی هایی با این سبک را که قبلا بازی کرده اید، در برابر Modern Combat 3 حرفی برای گفتن نخواهند داشت. در طول بازی Modern Combat 3، باید طی ۱۳ مرحله جذاب و نفس گیر، از لس آنجلس تا پاکستان را فتح کنید. توانایی های بی نظیری چون کاور کردن یاران خود، عملیات های انفجاری و تعقیب دشمنان بر جذابیت های بازی افزوده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

گیم لافت یکی از شرکت هایی است که طی این مدت، بازی های بی نظیری را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده است و عده ای از هواداران اندروید، گیم لافت را برترین شرکت سازنده بازی های HD برای اندروید می دانند. اگر شما نیز از آن دسته هستید پس بازی Gangstar Rio: City of Saints را از دست ندهید. این بازی که در سبک سری گیم های GTA ساخته شده، تمام نیاز های شما برای انجام یک بازی اکشن/ماجرایی را برطرف میکند. میتوانید آزادانه در شهر گردش کنید، ماشین بدزدید و در خیابان های شهر اتومبیل رانی کنید. میتوانید اسلحه های مختلف بخرید و همه اعم از مردم عادی و دشمنان خود را قتل عام کنید. یکی از ویژگی های فوق العاده Gangstar Rio: City of Saints، داشتن قسمتی برای خلبانی و پرواز با هواپیماست. در شهر ریو، گانگستر شوید.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 1985
بازدید کل : 104898
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو